backupdump002: (louis grin)
[personal profile] backupdump002
without delving too deeply on a public entry, i just wanted to thank everyone for their kindness, understanding, and support. i expected the best out of you guys and i got it, and i think the fact that we're entering a day and age where people like me can actually DO that is something that's really amazing. you guys give me hope for the future. ♥ thanks.

in other news, last call for those dumb valentines. i dunno what i'll do for the unclaimed ones. keep 'em? or maybe just send bonus ones to people who requested? hmmm.
man i need to send the claimed ones out though. when did i get so shitty at mailing cards

so i got a new tablet, but it was all buggy so i'm gonna exchange it tomorrow today.
in the meantime,


I DON'T KNOW HOW DRAW
ZOEY WHAT HAPPEN


there's an ad on the side of the screen right now for molten chocolate cake. that looks fucking delicious


surprise doodlepage of [livejournal.com profile] zarla's l4d hunter and smoker genderbend OCs which you can read about here! when that seems like an awkward sentence at 4AM then it probably is
YEAH I DUNNO WHY I SPACED THIS SO WEIRDLY SMOKER'S JUST GROWING HER HEAD OUT OF HER HEAD I GUESS!!!!!!! also i didn't have ref at the time


that one meme where you draw your heritage in your home country's clothes or whatever. i'm a mutt, so i just did my top 5 in order of prominence.
fun fact: apparently i have ancestors who were colonial americans (at least from one side of the family that i know of, idk if all my english heritage is). i was tempted to draw babby america here but babby america is a loser and also babby american isn't really a heritage


then i found out more about my heritage and did this
spain's arm goes missing WHOOOPS


i was watching stuff and doodling, and, uh, yeah


actually done a while ago, but here's a preview for a yume nikki meme fill i'm working on, since i'm really pleased with how it looks so far (last panel isn't done and i'll probably go back and tweak the others). the thought of drawing myself for this seriously weirds me out for some reason, so some kid's there instead.
working without lineart is actually very fun and relaxing, i need to do it more often.

i've been plugging this everywhere, but this article on rape is the best i've ever read. it's extremely informative, has a very calm and clear (yet influential) tone, and is completely fair to everybody involved. it's an important article that everyone should read, so i strongly encourage you guys to plug it as well.

NOW I AM GOING TO BED

Date: 2010-03-01 01:19 pm (UTC)
From: [identity profile] tigerboat.livejournal.com
IF YOU DO DO DOUBLE VALENTINES I KNOW I FOR ONE HAVE BEEN EYING THAT ENGLAND ONE so greedy hohoho

ITALY WANTS IN ON THE ZOEY AND MITCH GANG so tempted to actually include him. ~~cook team~~ who cares if he doesn't fit in with the plot in any way

i like how the first three guys in your heritage are so serious and then...and then.

Date: 2010-03-01 09:33 pm (UTC)
From: [identity profile] doxinator.livejournal.com
if i wanted to get rid of all of them then i'd have to send out more than just double haha sob

we should have cameos in general hahaha

i know, i get the three most tsun characters and then two of the most ~*~*~*~ ones

Date: 2010-03-01 03:05 pm (UTC)
From: [identity profile] zarla.livejournal.com
:DDDDD


eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Date: 2010-03-01 09:34 pm (UTC)
From: [identity profile] doxinator.livejournal.com
THEY'RE AWESOME, COULDN'T RESIST

Date: 2010-03-01 10:49 pm (UTC)
From: [identity profile] zarla.livejournal.com
CAN I LINK TO IT :O

Date: 2010-03-01 11:02 pm (UTC)
From: [identity profile] doxinator.livejournal.com
SURE, GO AHEAD!

Date: 2010-03-02 12:01 am (UTC)
From: [identity profile] wishwashing.livejournal.com
i love your yume nikki meme preview, it makes me want to explore your worlds *_*

Date: 2010-03-02 04:54 am (UTC)
From: [identity profile] doxinator.livejournal.com
hahaha, thanks! i didn't think i could really come up with anything at first but now i'm all like wanting to do extra panels and describe the atmosphere for everything kdfjhg

Date: 2010-03-02 05:47 am (UTC)
From: [identity profile] wishwashing.livejournal.com
do eeeett

btw, i totally thought the boy was lucas at first

Date: 2010-03-02 07:33 am (UTC)
From: [identity profile] doxinator.livejournal.com
CAN'T UNSEE

Profile

backupdump002: (Default)
backupdump002

May 2010

S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819 202122
23242526272829
3031     

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 24th, 2017 12:51 pm
Powered by Dreamwidth Studios